Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .
Witam mam cylinder 60/4/3 amal 21 platyny i na razie org wydech spawak leży obok bo czekam aż go trochę dotrę .
Problem polega na tym że nie mogę go wyregulować.
Na początku chodził dobrze miał dyszę 72 z org gaźnika ale po 5 tyś coś go blokowało ale i tak nie kręcę go na razie wyżej bo docieram.
Wczoraj rozdłubałem tą dyszę i po tym zaczęły się właśnie problemy .
Jak ruszam to jest trochę słaby potem nie kręcę wysoko 1 bo docieram i daję 2 i takie pyrkanie i dopiero potem zaczyna coś tam jechać ale ogólnie jest słaby czasami przerywa,szarpie nie wiem o co chodzi .
Ustawiałem zapłon to przyspieszałem to opóźniałem itp ale to niewiele dawało.
Myślałem że dysza 72 to bd za mało ale jutro kupię dyszę 72,80,85 i zobaczę ja bd na nich chodził .
Tłok to 1p toczony , kompresja jest ok .
I jak przed chwilą jeździłem to brakuje mu powietrza że muszę jeździć bez filtra z ściągniętym boczkiem bo jak nie to go tak muli że nie da się jechać .
Może macie jakiś sprawdzone sposoby np jakie wyprzedzenie zapłonu celować , regulowałem gaźnik ale to też tak średnio dawało . Jutro założę to tak jak było na początku i myślę go tak narazie dotrzeć .
Aha i jeszcze leje się z kolanka i dałem iglice niżej le to nic nie dało .
Jak przyjdzie wam coś do głowy to piszcie .
Z góry dzięki.
Ostatnio edytowany przez Tymon (2014-03-23 13:07:40)
Offline
Żółtodziób
nagraj filmik jak wkręca ogólnie jak reaguj na gaz ułatwi to wyjaśnij w czym problem , jaki kolor świecy ?
Offline
Sprawa jest taka że w miare wyregulowane ba założyłem dyszę 85 i jest rezo od 1 do 4 założyłem spawaka i jest wszystko ok tylko mam problem z filtrem ze jak założe boczek bo od razu muł przerobiłem filtr powietrza i jest ok ale nie mogę założyć właśnie boczka i śrubka od regulacji mieszanki wykręcona od 1 obrót i nie wiem czy dać mniejszą dyszę czy większą ?
Offline