2ttuning.pun.pl

Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2014-03-05 09:50:59

kolos51

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-03
Posty: 92
Punktów :   

Dobór seta

W tym temacie będzie udzielana pomoc co do doboru seta.

Offline

 

#2 2014-03-05 11:40:04

Patryk1997

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-04
Posty: 9
Punktów :   

Re: Dobór seta

Jaki filtr powietrza i jaką dyszę dać do 60/2 po portingu i amalu 16 ? Myślałem nad tymi dwoma http://www.jackmotors.pl/filtr-powietrz … -1321.html
http://www.jackmotors.pl/filtr-powietrz … id-66.html

Który lepszy ? I jeszcze jaką dyszę zastosować, chodzi mi o główną : >

Offline

 

#3 2014-03-05 12:52:17

kolos51

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-03
Posty: 92
Punktów :   

Re: Dobór seta

wyreguluj bez filtra na możliwie najwiekszej dyszy powinno chodzić na ok.80 ,lepszym wyborem będzie ten większy filter zalóż i zobacz czy ci nie zamula

Offline

 

#4 2014-03-05 14:00:25

Czaczo

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-04
Posty: 22
Punktów :   

Re: Dobór seta

Po dobrej regulacji moje 60/4 chodziło pozytywnie na org. filtrze powietrza, więc nie wiem czy potrzebna będzie zmiana, co do dyszy to nie wiem - masz już założone to 60/2 ?

Offline

 

#5 2014-03-05 17:57:22

PYPU

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-03
Posty: 74
Punktów :   

Re: Dobór seta

na seryjnym zamula:P też miałem 60/4 na osprzęcie i miałem dyszę 80 w nim z seryjnym filtrem i chodziło git:P ale jak zdjąłem mu gumę i wrzuciłem dyszę 90 to znacznie żywszy motorek się zrobił;)

Offline

 

#6 2014-03-07 12:23:26

Czaczo

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-04
Posty: 22
Punktów :   

Re: Dobór seta

Pany jakie dysze do amala 19 pod 70/4/3 i prosiłbym o jakiś dobry filtr powietrza pod to, większość tych stożków teraz to jakieś gówno : )

Offline

 

#7 2014-03-07 15:37:41

PYPU

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-03
Posty: 74
Punktów :   

Re: Dobór seta

filtr to o możliwie jak największym przepływie:P tak, żeby nie blokował silnika:P ogólnie proponuję regulację bez filtra na możliwie jak największej dyszy i później dobór filtra:P a jaką dyszę to nikt Ci nie powie... ale celował bym nawet w coś koło 90-95:P

Offline

 

#8 2014-03-07 17:19:39

Adamusss

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-07
Posty: 2
Punktów :   

Re: Dobór seta

A filtr dobrze mozesz przerobic z oryginalnego oczywiscie do tego seta bo do wiekszych juz raczej nie funkcjonalne

Offline

 

#9 2014-03-07 17:21:51

PYPU

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-03
Posty: 74
Punktów :   

Re: Dobór seta

no przerobić można:P ja takie coś też testowałem:P ale ta puszka moim zdaniem też trochę jakby "zamula" przepływ powietrza i lepiej jednak jakiś dobry filtr na gaźniku bezpośrednio tylko też nie jakiś taki malutki z gąbki która ma słabą przepustowość bo to zamuli... tylko coś konkretnego najlepiej z firmowych wyrobów;)

Offline

 

#10 2014-03-10 19:32:00

 REZZO

Żółtodziób

20255680
Skąd: Pilcza Żelichowska
Zarejestrowany: 2014-03-10
Posty: 38
Punktów :   

Re: Dobór seta

:)ja jak wywierciłem otwory w pokrywie puszki filtra to simek miał jeszcze lepszy moment obrotowy z dolnej parti obrotów a mam spawaka i amala 21 i tylko gumę pomiędzy gaznikiem a puszka filtra i żadnego filtra ani gąbki


simson s51
55/5/3m/amal21/de'lfk/wydech bb by dudi/5bkrótka/14z-13z

Offline

 

#11 2014-03-15 13:49:33

PoNury

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-14
Posty: 3
Punktów :   

Re: Dobór seta

Witam,
chciałbym się dowiedzieć jaka jest różnica w osiągach między setem 60/4/3 a 70/4/3.
Bardziej bym prosił o opinie na temat 60/4/3 bo wiem, że nie trzeba nic przerabiać.
Jakie osiągi,spalanie i awaryjność było by na secie 60/4/3 ze spawakiem i amalem 19?
Jeśli możecie to proszę także o cenę całego zestawu, aby podczas jazdy nic się nie uszkodziło tzn. jeśli trzeba to jakieś zabezpieczenia itp.
Dzięki Pozdro

Offline

 

#12 2014-03-16 13:14:56

PYPU

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-03
Posty: 74
Punktów :   

Re: Dobór seta

cena jak i osiągi zależą od wielu czynników... (od tego kto wykonał/sprzedaje dany cylinder jakie jest strojenie zestawu i z jakim będzie on pracował osprzętem) ogólnie osiągi i spalanie na takich setach to 90-100km/h (zależnie od osprzętu strojenia i wykonania) i spalanie 3-5l/100km (zależnie od wykonania, regulacji i stylu jazdy) mowa o cylindrach 60/4/3

Offline

 

#13 2014-03-16 17:14:59

PoNury

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-14
Posty: 3
Punktów :   

Re: Dobór seta

Jeżeli zakupię taki set:

http://www.jackmotors.pl/cylinder-simso … id-78.html

http://www.jackmotors.pl/gaznik-simson- … -1206.html

i jakiś ładny spawak to jak będzie z awaryjnością, jeżeli prędkość maksymalną będę używał z umiarem.
Czy taki set jest dobry i czy do tego zestawu potrzebny jest nowy wał i docisk sprzęgła?

Offline

 

#14 2014-03-17 15:58:08

12343

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-17
Posty: 40
Punktów :   

Re: Dobór seta

ja bym do tego seta kupił Amala21 jeśli będzie to współpracowało z spawakiem i do tego jeszcze jakiś lepszy zapłon DE lub LFK


Simson S77/4

Offline

 

#15 2014-03-17 16:27:13

PYPU

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-03
Posty: 74
Punktów :   

Re: Dobór seta

co do gaźnika ten wyżej dobrze gada:P co do zapłonu też a jak będziesz umiarkowanie dawał w pizde to nawet mza pożyje trochę:P

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gta.pun.pl www.dukanowebanitki.pun.pl www.pokes-core.pun.pl www.deatch.pun.pl www.pokeonline.pun.pl