Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .
Żółtodziób
Witam!
Mam nowy silnik a w nim cylinder 90/4/2, gaźnik amal 21t z dyszą 95. No i tak, jak bd miał fi32 z bulwą to dysze mogę zmienić na mniejszą 80-85? żeby to nie więcej niż 4,5L-5L paliło. Bo teraz na spawaku i dyszy 95 chleje dużo, ciężko powiedzieć ile ale bd w granicach 6-7 litrów. Trochę poczytałem i wiem że dużo zalezy od wielkości okien płuczących, a bardzo dobrze dobrana dysza i regulacja w tym gaźniku pod takim cylkiem i spawakiem przy normalnej jeździ spali 5L (to jest chyba niezły wynik?). Ja planuje kupić fi32 z bulwą i spalanie chce ograniczyć do minimum (nie więcej jak 4-5 litrów włąśnie). Jaką dysze byście mi w tedy polecili aby to mało paliło a dobrze jechało? Z góry dziękuje za odpowiedź
Offline
Żółtodziób
Cylinder strojony na jakieś 9500rpm a wydech 10500rpm. Dokładnych wysokosci okien nie pamietam ale sie dowiem. Można powiedzieć że jest wyregulowane to jakoś. Pod dyszą 95 jedzie no ogółem jest git, ale pali w uj. Wole kupić FI32 dać mniejsza dysze i to wyregulować i nie bać się aż tak o duże spalanie. Na spawaku i dyszy 95 jeździ i pali no prawie 7L więc obstawiam tak na oko że na Fi i dyszy 85 by ładnie jechał oraz palił z 5L na sete. Co wy na to? Chce poznać wasze opinie na ten temat
Offline
Lipnie wystrojone jak cylek masz na 9500 to spawak gdzięś w graniach 9000 8500.Jak dasz mniejszą dysze to się zatrze albo będzie sie grzał chyba że teraz masz za dużą to będzie lepiej.W sumie to za dużo pali przereguluj to jeszcze zakup kilka dysz pobaw się iglicą fi32 powinien trochę zmniejszyć spalanie ograniczy tez moc ja bym dął jakiegoś spawaka 9000 na łagodnym kącie i powinien mniej spalić bo teraz masz to bardzo lipnie zestrojone .
Offline
Żółtodziób
Ok, dzięki za wasze opinie. Postaram się to jakoś w miarę dobrze ustawić aby to i jeździło i mało paliło. Trochę poczytałem i myślę, że wybór padnie na dysze 85, wydech FI32 z bulwą do tego zębatka bd chyba 15 aby było to bardzo zrywne Reszta bd zależała od dobrej regulacji metodą prób i błędów. A i jeszcze jedno pytanie, jaki osobiście polecacie typ zabezpieczeń sworznia w tłokach? Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez Marcinex55 (2014-03-21 22:36:09)
Offline