2ttuning.pun.pl

Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .


#16 2014-03-17 16:34:47

12343

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-17
Posty: 40
Punktów :   

Re: Dobór seta

jeszcze co do sprzęgła to przydał by się docisk 1,8 a wał jeśli nie ma luzów to może zostać stary


Simson S77/4

Offline

 

#17 2014-03-17 17:31:28

PYPU

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-03
Posty: 74
Punktów :   

Re: Dobór seta

to na seryjnym docisku spokojnie ogarnie:P na 1,8 to moje 83 nawet czasami ogarnia xD hah

Offline

 

#18 2014-03-17 21:18:33

Tutka

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-07
Posty: 38
Punktów :   

Re: Dobór seta

A co do 70/4/3 to sie nawet 5l nie boi wziąść :F

Offline

 

#19 2014-03-18 18:24:39

PoNury

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-14
Posty: 3
Punktów :   

Re: Dobór seta

Tak myślę i chyba dozbieram lepiej do większego moto a simka zostawię w stanie oryginalnym, bo chyba nie ma sensu męczyć DDR'a.

Offline

 

#20 2014-03-21 20:42:28

Marcinex55

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-21
Posty: 3
Punktów :   

Re: Dobór seta

Witam!
Mam nowy silnik a w nim cylinder 90/4/2, gaźnik amal 21t z dyszą 95. No i tak, jak bd miał fi32 z bulwą to dysze mogę zmienić na mniejszą 80-85? żeby to nie więcej niż 4,5L-5L paliło. Bo teraz na spawaku i dyszy 95 chleje dużo, ciężko powiedzieć ile ale bd w granicach 6-7 litrów. Trochę poczytałem i wiem że dużo zalezy od wielkości okien płuczących, a bardzo dobrze dobrana dysza i regulacja w tym gaźniku pod takim cylkiem i spawakiem przy normalnej jeździ spali 5L (to jest chyba niezły wynik?). Ja planuje kupić fi32 z bulwą i spalanie chce ograniczyć do minimum (nie więcej jak 4-5 litrów włąśnie). Jaką dysze byście mi w tedy polecili aby to mało paliło a dobrze jechało? Z góry dziękuje za odpowiedź

Offline

 

#21 2014-03-21 20:48:54

12343

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-17
Posty: 40
Punktów :   

Re: Dobór seta

nie da się określić jaką dysze założyć musisz sam kupić i próbować... Regulowałeś to na spawaku? na ile strojony był ten wydech?


Simson S77/4

Offline

 

#22 2014-03-21 20:59:22

Marcinex55

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-21
Posty: 3
Punktów :   

Re: Dobór seta

Cylinder strojony na jakieś 9500rpm a wydech 10500rpm. Dokładnych wysokosci okien nie pamietam ale sie dowiem. Można powiedzieć że jest wyregulowane to jakoś. Pod dyszą 95 jedzie no ogółem jest git, ale pali w uj. Wole kupić FI32 dać mniejsza dysze i to wyregulować i nie bać się aż tak o duże spalanie. Na spawaku i dyszy 95 jeździ i pali no prawie 7L więc obstawiam tak na oko że na Fi i dyszy 85 by ładnie jechał oraz palił z 5L na sete. Co wy na to? Chce poznać wasze opinie na ten temat

Offline

 

#23 2014-03-21 21:35:23

AFRO

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-11
Posty: 32
Punktów :   

Re: Dobór seta

Lipnie wystrojone jak cylek masz na 9500 to spawak gdzięś w graniach 9000 8500.Jak dasz mniejszą dysze to się zatrze albo będzie sie grzał chyba że teraz masz za dużą to będzie lepiej.W sumie to za dużo pali przereguluj to jeszcze zakup kilka dysz pobaw się iglicą fi32 powinien trochę zmniejszyć spalanie ograniczy tez moc ja bym dął jakiegoś spawaka 9000 na łagodnym kącie i powinien mniej spalić bo teraz masz to bardzo lipnie zestrojone .

Offline

 

#24 2014-03-21 21:44:52

Marcinex55

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-21
Posty: 3
Punktów :   

Re: Dobór seta

Ok, dzięki za wasze opinie. Postaram się to jakoś w miarę dobrze ustawić aby to i jeździło i mało paliło. Trochę poczytałem i myślę, że wybór padnie na dysze 85, wydech FI32 z bulwą do tego zębatka bd chyba 15 aby było to bardzo zrywne Reszta bd zależała od dobrej regulacji metodą prób i błędów. A i jeszcze jedno pytanie, jaki osobiście polecacie typ zabezpieczeń sworznia w tłokach? Pozdrawiam.

Ostatnio edytowany przez Marcinex55 (2014-03-21 22:36:09)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gta.pun.pl www.pokes-core.pun.pl www.pokeonline.pun.pl www.dukanowebanitki.pun.pl www.deatch.pun.pl