Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .
Żółtodziób
Simek jest z roku 1971 kupiłem go w roku 2011 od tego czasu pszeszedł dwukrotny remont silnika pierwszy remont był zrobiony zaraz po zakupie zostały wymienione kartery, łożyska, simeringi, uszczelki, gaźnik na mikuni 21, kosz sprzęgłowy na s70 odchudzany, skrzynia z 3B na 4B, a cylinder został 60/4. Drugi remont został zrobiony w roku 2013 i wtedy został wymieniony cylinder na 70/6/3M TT z tłokiem 1p toczonym MZA, kartery zostały nadspawane i obrobione , wymieniony wał na s70 z poliamidowymi wypełniaczami, dodana została mambrana od AM6, dekielek z łożyskiem wyciskowym NTN i wydech by dudi 9600rpm. W przyszłości planuje zrobić jakiś cylinder LC ale narazie mam oprucz niego jeszcze dwa simki do zrobienia jeden do lekkich poprawek, a drugi jest budowany do stuntu. To tyle o silniku.
Zmiany wizualne: tylne amortyzatory od MZ, przednia tarcza od suzuki gsx750, zacisk z pompką od jakiegoś skutera, odnowiona cała rama, lewarek i starter MZA chromowane, kierownica renthala, felgi od herculesa, wsporniki enduro wykonałem sam. W planach jest jeszcze tarcza hamulcowa z tył, odnowienie lakieru na baku i boczkach, błotniki z włókna szklanego kóre będą pomalowane na szachownice (ciemny szary mat-kremowy).
Zdjęcia : http://bikepics.com/members/kretulo1996/71s50/
Offline
Żółtodziób
fajny rost style xD a tak na serio to nawet spoko
Offline
simek wygląda zacnie a polerki to normalnie miazga zażuć tutorial bo bym chętnie zrobił takie polerki:D ty byłeś na zlocie na wałkach?bo tak mi się zdaje że to ty
Offline