2ttuning.pun.pl

Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .


#1 2014-03-08 21:45:13

benek21

Żółtodziób

Skąd: Piotrków Trybunalski
Zarejestrowany: 2014-03-08
Posty: 21
Punktów :   
WWW

Cieknący Amal lub podróbka

Każdy chyba ma problem z Amalem lub jego podróbką ponieważ cieknie a problem jest rozwiązać bardzo łatwo. Ja próbowałem dużo sposobów robiłem swoje uszczelki i nic dokręcało ile się dało i dalej leciało paliwo a rozwiązaniem jest amina uszczelki na taką    http://www.stazet.inkontrahent.pl/produ … ml?ref=qq1 oczywiście mówię odrazu nie pomaga w wszystkich przypadkach ponieważ niektóre mogą mieć nierówną pokrywę od pływaka i to nie pomoże więc wtedy albo pilnik albo frezer to naprawi. Myślę że pomogłem zastrzegam sobie prawo do autorstwa

Offline

 

#2 2014-03-10 19:44:38

 REZZO

Żółtodziób

20255680
Skąd: Pilcza Żelichowska
Zarejestrowany: 2014-03-10
Posty: 38
Punktów :   

Re: Cieknący Amal lub podróbka

ją polecam uszczelnic sylikonem skręcić gaźnik i przesmarować sylikonem ta szczelinę co jest pomiędzy komora pływakową a gaznikiem sam tak zrobiłem i nie kapało więcej polecam


simson s51
55/5/3m/amal21/de'lfk/wydech bb by dudi/5bkrótka/14z-13z

Offline

 

#3 2014-03-10 20:18:08

KamilS5189

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-04
Posty: 18
Punktów :   

Re: Cieknący Amal lub podróbka

na sylikon lepiej uważać ponieważ  bęzyna go rozpuszcza i potem zapycha gażnik miałem tak w hondzie
z 10 razy gaznik czyściłem ja nie polecam sylikonu


Simson S51/1
60/2 + porting by chylo00
gażnik 16n3
Spo4

Offline

 

#4 2014-03-10 20:58:17

 TIGERNABOL

Żółtodziób

9218918
Skąd: ok Leżajska
Zarejestrowany: 2014-03-04
Posty: 53
Punktów :   

Re: Cieknący Amal lub podróbka

Chopy słabo dokręcacacie  widocznie jak cieknie hehe ,
ja dałem 2 org uszczelki i mocno dokręciłem i nigdy nic nie cieknie , silnik suchutki !

Offline

 

#5 2014-03-11 06:58:06

benek21

Żółtodziób

Skąd: Piotrków Trybunalski
Zarejestrowany: 2014-03-08
Posty: 21
Punktów :   
WWW

Re: Cieknący Amal lub podróbka

Ale nie w kazdym przypadku pomaga dokrecanie wiec napisalem tego tutka

Offline

 

#6 2014-03-11 13:39:15

PYPU

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-03
Posty: 74
Punktów :   

Re: Cieknący Amal lub podróbka

pasta reinza skleić to i nie ma prawa cieknąć a nawet nie zdziwił bym się jakby później był problem z rozebraniem tego xD

Offline

 

#7 2014-03-11 16:00:55

tom mot

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-10
Posty: 15
Punktów :   

Re: Cieknący Amal lub podróbka

Sprawdzone rozwiązanie to założenie 2-3 uszczelek i mocne dokręcenie. Ta uszczelka od statzeta nie zdaje egzaminu

Offline

 

#8 2014-03-11 18:08:21

Kierpcu94

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-07
Posty: 1
Punktów :   

Re: Cieknący Amal lub podróbka

Mogłeś jeszcze opisać problem cieknięcia spod króćca, równie bardzo częsty problem Amala, (naprawa wiąże się z rozwierceniem bolca uniemożliwiającego wykręcenie króćca i wkręceniu go na pożadnym kleju.. lub stoczenie nieco króćca i wkręcenie go do końca. bo tak to trochę z dupy ten tutek.

Offline

 

#9 2014-03-11 22:34:07

 wicio_94

Elektryczny majster

11589098
Call me!
Skąd: Tarnów
Zarejestrowany: 2014-03-07
Posty: 42
Punktów :   

Re: Cieknący Amal lub podróbka

polecam sposób pypa, jest to uszczelka do silników odporna na wiele czynnikow, po wyschnieciu staje sie typową uszczelka a na dodatek skleja ze soba krawedzie przec co nie ma szczelin, ja stosowalem jako uszczelke misy olejowej w samochodze. takze polecam , tanie nie jest ale godne polecenia

Ostatnio edytowany przez wicio_94 (2014-03-11 22:35:06)

Offline

 

#10 2014-03-12 23:54:24

Ponczek345

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-07
Posty: 24
Punktów :   

Re: Cieknący Amal lub podróbka

Bolączką amalów są nierówne pokrywy pływaków- są po prostu pokrzywione od nadmiernego dokręcania śrub i obróbki w fabryce.... Patent na to jest prosty i chyba większości znany: SZLIFOWANIE!! komory.... Bierzemy szybę i kładziemy na nią naszą pokrywę na szybę i podświetlamy latarką pd dołu samą pokrywę, jak będzie widać szczeliny, to szlifujemy. Kładziemy papier ścierny (dosyć drobny np. p800) na prostej, gładkiej powierzchni (blat stołu, kawałek prostej deski) i kładziemy na to naszą komorę stykami z  uszczelką na papier i szlifujemy. Po kliku pociągnięciach będzie widoczne, gdzie jest ''wyższa" i szlifujemy do momentu, kiedy będziemy mieli równą powierzchnie ( krawędzie będą jaśniejsze po szlifowaniu). Teraz zakładamy nową uszczelkę ( jeśli stara jest przesiąknięta benzyną) i skręcamy gaźnik z wyczuciem i stopniowo dociągając śruby... Po takich zabiegach nie powinien nasz amal już ciec......


Szczęśliwy posiadacz Simsona s51 B1-4: BP

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cszgierz.pun.pl www.twojamiss.pun.pl www.p-mt2.pun.pl www.pps-clan.pun.pl www.fifa09manager.pun.pl