Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .
Hejże!
Mam pewnien dręczący mnie problem. Posiadam zapłon LFK no i mam przerywacz samochodowy 12v 21w. Na zgaszonym moto gdy prąd idzie tylko z aku kierunki ładnie równomiernie pulsują. Na odpalonym robi się dosłownie stroboskop i to w zależności od obrotów, bo na wolnych jeszcze jakoś pulsują. Zauważyłem że na odpalonym jak wezmnę przerywacz w dłoń że nie dotyka niczego wspólnego z ramą itp sytuacja się uspokaja. Przerywacz włożyłem w folię bombelkową i zaizolowałem dookoła ale to nic nie dało. Macie jakieś pomysły? Wydaje mi się że pod wpływem wibracji on tak głupieje.
Offline
Zacznijmy od tego jak masz zrobioną instalację, czy masz światła z aku cz po stacyjce. I jaki masz przerywacz, czy masz typu > L P + i kabelek do masy , cz masz tylko 3 piny ? bez kabelka. Napisz a powiem ci co masz źle. Na mój gust zmierz jeszcze napięcie na aku jakie masz na zgaszonym silniku a jakie na odpalonym, może być też źle podpięty regulator, który nie prostuje odpowiednio napięcia, i skoro mówisz że jak wezmiesz w dłon to wez odpal wez go do ręki i przygazuj, zrób to co pisałem to powiem co jest nie tak.
Ostatnio edytowany przez wicio_94 (2014-03-08 11:01:49)
Offline
możliwe że regulator daje za duże prądy? chińska loteria moje regle dawały przy przegazowaniu 16v , dopiero trzeci trafiłem że do 13v i nie rosło
a na światła nie puszczały więcej niż 12,6 v a z ładowaniem takie cuda były
Offline