Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .
Witam posiadam taki filtr powietrza jak na foto http://agregatyserwis.pl/105-190-thickb … e1-822.jpg
Jest sens zaadaptować go do simka. Silniczek jak narazie seria 60/2 + amal 19 i wydech aoa1.
Offline
jeśli czujesz że potencjał Twojego silnika nie jest w pełni wykorzystany to wrzucaj filtr i dyszę największą jak przepali a efekty jakieś napewno będą;) chociaż w 60/2 to nie ma co liczyć na cuda:P ale w silnikach bardziej podkręconych czasami dobry filtr i duża dysza konkretnie odmulają moto i zmniejszają ryzyko zatarcia do minimum:D
Offline
Żółtodziób
Nie będę pisać nowego postu więc podpinam się pod ten. Czy ten filtr powietrza będzie fajnie współgrał z Amalem 16T http://www.jackmotors.pl/filtr-powietrz … id-66.html
Offline
Ja również podpinam pod temat i chciałem zapytać czy ten filtr powietrza http://www.jackmotors.pl/filtr-powietrz … id-66.html starczy do 70/4 z gaźnikiem amal 21 ?
Offline
Żółtodziób
powinien byc dobry
Offline
A propo filtra. Co powiecie o takim rozwiązaniu https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ … 3582_o.jpg tylko zamiast siatki gąbką? Ja podejrzewam, że bd zmuła bo bd robił opór a wy?
Offline
Wielkie dzięki panowie i mam jeszcze pytanie nie na temat sima , i nie o filtrze ale nie będę zakładał nowego tematu . Więc kumpel ma suzuki rg i on chce żeby mu kręciło do oporu 11-12 RPM a jemu kręci się do 8-9k i myślicie że spawak coś pomoże czy to suzuki ma tak chodzić ?? Z góry dzięki za odpowiedzi
Offline
Tzn w rg to jest chyba z 5 kanałów po stronie kanałów ssących 4 płuczące i 1 wydechowy gaźnik mikuni i fajnie chodzi tylko on chce żeby mu do 12k RPM kręcił . Mi się zdaje że ten motor ma tak kręcić . tak czy tak dzięki grajan
Offline