Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .
Straty w kompresji są duże i dół znacznie słabszy ruszyć ciężej w górze nie ma prawie róznicy może minimalna nie ma też żadnego dzwonienia dużą zaletą jest możłiwość zrobienia bostoporta minusem szybko złużywający się pierścień 1/2 żywotności tłoka przynajmniej to odczułem w moim 60/4/3.
Offline
100rpm więcej xD? haha widzę, że zajebiste teorie snujecie xD serio to ja polecam lepiej się na nim silnik wkręca i jest dużo dynamiczniejszy a wkręca się też wyżej w przypadku tłoka simsonowskiego 1p pierścień jest prawie o połowę cieńszy i do tego jest jeden więc to chyba oczywiste:P
Offline
Żółtodziób
jeden pierścień o grubości 1.5mm a dwa pierścienie o grubości 2mm to jest znaczna różnica. No i do tego, pierścień lepiej wykonany, z dodatkami jakimiś a...(zapomniałem nazwy dokładnej :c) a nie zwykła stal
Offline