2ttuning.pun.pl

Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2014-03-14 22:28:46

Hubi96

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-07
Posty: 9
Punktów :   

Tłok 1p

Witam co sądzicie o tłokach 1 pierścieniowych przy setach wielokanałowych ?

Offline

 

#2 2014-03-14 22:56:35

 koziii

Żółtodziób

Skąd: ok. Częstochowy
Zarejestrowany: 2014-03-07
Posty: 20
Punktów :   

Re: Tłok 1p

Wyżej się kręci o jakieś 100 rmp poza tym mniejsze tarcie, minimalnie ale to naprawde minimalnie mniej kompresji.

Offline

 

#3 2014-03-14 23:41:19

 Szerszeń

Żółtodziób

Skąd: Lubliniec
Zarejestrowany: 2014-03-14
Posty: 6
Punktów :   

Re: Tłok 1p

Moim zdaniem można śmiało zakładać, lepiej się jeździ, no i tak jak wyżej kolega napisał straty w kompresji niewielkie

Offline

 

#4 2014-03-15 07:35:59

Hubi96

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-07
Posty: 9
Punktów :   

Re: Tłok 1p

Plusem jest też to że nie występuje takie zjawisko jak 'dzwoniące pierścienie'.

Offline

 

#5 2014-03-19 14:20:26

12343

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-17
Posty: 40
Punktów :   

Re: Tłok 1p

no ja założyłem do swojego 77/4 1P i na prawdę fajnie się sprawuje nic nie dzwoni wszystko cichutko i nie występuje zjawisko ring flutter

Ostatnio edytowany przez 12343 (2014-03-19 14:21:20)


Simson S77/4

Offline

 

#6 2014-03-19 15:37:15

AFRO

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-11
Posty: 32
Punktów :   

Re: Tłok 1p

Straty w kompresji są duże i dół znacznie słabszy ruszyć ciężej w górze nie ma prawie róznicy może minimalna nie ma też żadnego dzwonienia dużą zaletą jest możłiwość zrobienia bostoporta minusem szybko złużywający się pierścień 1/2 żywotności tłoka  przynajmniej to odczułem w moim 60/4/3.

Offline

 

#7 2014-03-19 15:42:28

12343

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2014-03-17
Posty: 40
Punktów :   

Re: Tłok 1p

a ja nie odczułem straty mocy w dolnej partii obrotów i kompresja jest też taka jak była na 2p


Simson S77/4

Offline

 

#8 2014-03-19 16:12:11

PYPU

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-03
Posty: 74
Punktów :   

Re: Tłok 1p

100rpm więcej xD? haha widzę, że zajebiste teorie snujecie xD serio to ja polecam lepiej się na nim silnik wkręca i jest dużo dynamiczniejszy a wkręca się też wyżej w przypadku tłoka simsonowskiego 1p pierścień jest prawie o połowę cieńszy i do tego jest jeden więc to chyba oczywiste:P

Offline

 

#9 2014-03-19 16:51:50

 Ja

Żółtodziób

najnowsze we wsi
Skąd: wziąć pieniądze?
Zarejestrowany: 2014-03-10
Posty: 28
Punktów :   
WWW

Re: Tłok 1p

jeden pierścień o grubości 1.5mm a dwa pierścienie o grubości 2mm to jest znaczna różnica. No i do tego, pierścień lepiej wykonany, z dodatkami jakimiś a...(zapomniałem nazwy dokładnej :c) a nie zwykła stal


Tag ji Nje

Offline

 

#10 2014-03-19 21:07:50

PYPU

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-03
Posty: 74
Punktów :   

Re: Tłok 1p

w tłoku 1p do 60ccm pierścień ma 1,2mm grubości a w tłoku 70ccm 1,5mm jak coś:P

Offline

 

#11 2014-03-20 12:50:36

 koziii

Żółtodziób

Skąd: ok. Częstochowy
Zarejestrowany: 2014-03-07
Posty: 20
Punktów :   

Re: Tłok 1p

pisze to co mówili inni że ok. 100 ; D

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.deatch.pun.pl www.pdm.pun.pl www.dukanowebanitki.pun.pl www.pokeonline.pun.pl www.gta.pun.pl